Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2018 00:44 - 03.01.18г.
Автор: wistfully Категория: Лични дневници   
Прочетен: 168 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.01.2018 00:52


 Пропуснах вчера да отбележа "Адам" - драма, допадна ми. 
До края на седмицата вероятно ще приключа с Маркес. Замотах се в в многото любовни връзки на героя, но още съм в играта. 
Днешният работен ден бе дори по-добър от вчерашния. Разбрахме се с ХюЗ :) 
Започнах нов сериал - "Историята на прислужницата". Не, че съм гледала много сериали, че да правя гръмки квалификации, но по-непредсказуем сериал не съм виждала никога. Не си падам по извратени истории, но този определено ме заинтригува. 
Харесах си и още сума ти сериали, един от които дори в моята "област". 
Мисля си аз... толкова много филми чакат да бъдат изгледани, толкова книги да бъдат прочетени, толкова места да бъдат посетени, толкова километри да бъдат изминати... ще ми стигне ли този живот?
По отношение на рутината - утре най-вероятно ще започне вече лудницата. Бусът 2-ри ден ми лази по нервите, мразя да закъснявам, особено пък за работа. В момента имам само един проблем и той се продава, дано да се махне по-скоро. Възмездно, имам предвид. 

Ето... пак пропуснах нещо. Последните ми придобивки са изключително полезни и практични - стаен часовник с термометър, чадър от Шел и ваучер за К. Супер хепи :)



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: wistfully
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9594
Постинги: 9
Коментари: 0
Гласове: 7
Архив